تلکس خوزنا : آخرين مهلت ثبت‌نام آزمون دكتراي ۱۴۰۰
شنبه، 8 آذر 1399 - 10:00     کد خبر: 91052

خبرگزاري ايسنا: مهلت ثبت نام براي شركت در آزمون دكتري سال ۱۴۰۰ فردا يكشنبه ۹ آذر پايان مي پذيرد.

مهلت ثبت نام براي شركت در آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ براي پذيرش در دوره هاي روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي از دوم آذر منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org فردا يكشنبه ۹ آذر ماه پايان مي پذيرد.

بر اساس آخرين آمار اعلام شده از سوي سازمان سنجش آموزش كشور تا كنون بيش از ۴۳ هزار داوطلب در آزمون دكتري ۱۴۰۰ ثبت نام كرده اند و براساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.

متقاضيان لازم است از روز سه‌شنبه ۱۲ تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴ اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و راهنماي شركت در آزمون اقدام كنند.

محل آزمون متقاضيان بر اساس استان و شهرستان انتخابي مندرج در بند ۳۹ تقاضانامه تعيين مي‌شود. بنابراين متقاضيان بايد با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام كنند.

باتوجه به عدم پذيرش حضوري متقاضيان به منظور جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و در جهت تسريع در بررسي و ثبت درخواستها به صورت الكترونيكي، متقاضيان در صورت داشتن هر گونه سئوال مي‌توانند به سيستم پيشخوان خدمات الكترونيكي سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت كنند. پس از ثبت درخواست، براي متقاضي شماره نامه و كدرهگيري از طريق پيام كوتاه ارسال مي شود.


برگشت به تلکس خبرها