تلکس خوزنا : كمبود پرستار و لغو مرخصي كادر درمان در خوزستان
شنبه، 16 اسفند 1399 - 08:33     کد خبر: 96492

ايسنا: دكتر فرهاد ابول‌نژاديان در پايان نشست قرارگاه عملياتي و نظارتي ستاد استاني مديريت كرونا كه شامگاه جمعه (۱۵ اسفندماه) برگزار شد، اظهار كرد: همچنان بار مراجعه به بيمارستان‌ها بالا است؛ روز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ بيمار به بيمارستان‌ها و ۴ هزار نفر به مراكز منتخب بهداشتي مراجعه كرده‌اند.

 وي افزود: با توجه به اينكه بار مراجعه به بيمارستان‌ها زياد است، بخش‌هاي ويژه‌اي ايجاد و همه ظرفيت‌هاي خالي دانشگاه علوم پزشكي را به كار برده‌ايم. همه مرخصي‌هاي پرسنل دانشگاه لغو شده است و پرسنل با تمام وجود، در حال ارائه خدمت هستند. كمبود‌هاي كوچك را با ايجاد ظرفيت رفع كرده‌ايم و اميدواريم در خصوص كمبود پرستار مشكلي پيش نيايد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز گفت: طرح شهيد سليماني و بيماريابي و رهگيري بيماران نيز با جديت در حال انجام است.

ابول‌نژاديان بيان كرد: روز گذشته ۱۵ هزار و ۲۰۰ تست در استان خوزستان انجام شده است؛ ۱۱ برابر مواردي كه در خوزستان بستري شده‌اند، بيماران شناسايي‌شده سرپايي هستند.

وي تصريح كرد: همچنان در وضعيتي قرار داريم كه نياز به همكاري و همراهي مردم داريم. براي كنترل بحران در خوزستان به اقدامات بيشتري نياز است.


برگشت به تلکس خبرها