تلکس خوزنا : موفقيت تيم ملي تحت تاثير مديريت درست فدراسيون فوتبال است
شنبه، 16 اسفند 1399 - 08:45     کد خبر: 96498

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران گفت: موفقيت تيم ملي، تحت تاثير مديريت فدراسيون فوتبال است و با مديريت درست و برنامه‌ريزي شده، فوتبال نيز پيشرفت خواهد كرد.

ايرنا: «رضا وطنخواه» در مورد برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال و انتخاب «شهاب‌الدين عزيزي خادم» به عنوان رييس جديد فدراسيون فوتبال اظهار داشت: عزيزي خادم اكنون انتخاب شده و حالا ديگر وقت انتقاد نيست. ديگر همه بايد دست در دست هم دهيم تا فوتبالمان پيشرفت كند و از اين شرايط خارج شود.

وي افزود: توقع ما به عنوان افرادي كه عمرمان را در فوتبال گذاشتيم اين است كه به فوتبال به اندازه تاثير آن در جامعه، اهميت داده شود و فوتبال ايران به جايگاه واقعي خود در آسيا بازگردد. واقعا در اين چندسال فوتبال ما پسرفت كرده  و از ساير تيم‌هاي آسيايي عقب مانديم. همين اتفاق رخ داد كه بحرين و عراق مقابل ما قد علم كردند  و ايران را كه همه به چشم يك مدعي به آن نگاه مي كردند را شكست دادند.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران اضافه كرد: بايد قدرت به فوتبال ما بازگردد. اين وظيفه اصلي مدير فدراسيون فوتبال است. تيم ملي زماني قوي است كه ليگ پويايي داشته باشيم. بايد كيفيت ليگ هم بالا برود. آن زمان مي توانيم شاهد موفقيت تيم ملي باشيم.

وطنخواه اضافه كرد: بايد اين موضوع را بپذيريم كه فوتبال ما در سراشيبي قرار دارد و سخت است كه آن را دوباره احيا كرد. به نظر من بايد به اندازه اهميت تاثير فوتبال در جامعه به اين ورزش اهميت داد و همه بايد دست به دست هم دهيم تا دوباره روزهاي خوب فوتبال ايران را شاهد باشيم.

وي گفت: موفقيت در مجموع در گرو چهار عامل است. مديريت قوي و خوب، سرمربي قوي، بازيكنان خوب و امكانات قوي. اگر دقت كنيم به غير از بازيكنان ساير عوامل در گرو مديريت خوب است. پس اگر يك مدير كارش را به خوبي انجام دهد مجموعه فوتبال ما پيشرفت خواهد كرد.

پيشكسوت فوتبال ايران ادامه داد: يكي ديگر از توقعات ما از رييس جديد فدراسيون مبارزه با دلال بازي و فساد است. اين موضوع تاثير زيادي در پسرفت فوتبال ما داشته است.   اميدوارم كه روزهاي خوب فوتبال را دوباره شاهد باشيم.


برگشت به تلکس خبرها