تلکس خوزنا : مرزهاي خوزستان تا ۲۰ اسفند بسته‌اند
شنبه، 16 اسفند 1399 - 08:51     کد خبر: 96500

فرمانده قرارگاه نظارتي و عملياتي ستاد مديريت كرونا در خوزستان از تشديد كنترل ورودي‌ها و خروجي‌هاي استان از امروز خبر داد.

ايسنا: ولي‌الله حياتي در خصوص نظارت بر خروج مسافران از خوزستان اظهار كرد: فرودگاه‌هاي استان خوزستان بدون در دست داشتن تست منفي كرونا اجازه ورود به مسافران را نمي‌دهند. مسافراني كه به راه آهن و پايانه‌هاي مسافربري نيز مراجعه مي‌كنند حتما بايد تست منفي كرونا را به همراه داشته باشد.

وي افزود: همه مسافراني كه قصد دارند با هواپيما، قطار و اتوبوس بين شهري تردد كنند حتما بايد تست كرونا به همراه داشته باشند و در غير اين صورت از سوار شدن آن‌ها جلوگيري مي‌شود.

فرمانده قرارگاه نظارتي و عملياتي ستاد مديريت كرونا در خوزستان گفت: كنترل ورودي‌ها و خروجي‌هاي استان خوزستان از امروز شنبه تشديد مي‌شود.

حياتي بيان كرد: كنترل مرزهاي خوزستان در ترددهاي بازارچه‌هاي صادراتي نيز تشديد مي‌شود و از كارگران و كاركنان بازارچه‌هاي مرزي نيز تست سريع كرونا گرفته مي‌شود.

وي افزود: نظارت بر اجراي پروتكل‌هاي بهداشتي و دستورات ستاد مديريت كرونا در شهرها تشديد خواهد شد و مديراني كه رعايت پروتكل‌ها در ادارات تحت تصدي آن‌ها به خوبي مورد توجه قرار نگرفته است، از استاندار خوزستان تذكر كتبي دريافت مي‌كنند.

فرمانده قرارگاه نظارتي و عملياتي ستاد مديريت كرونا در خوزستان گفت: مرزهاي خوزستان با كشور عراق براي تردد مسافران تا ۲۰ اسفندماه مسدود است و براي بعد از اين تاريخ نيز تصميم گرفته خواهد شد.


برگشت به تلکس خبرها