تلکس خوزنا : مردم از ازدحام در پايانه‌هاي مسافربري انديمشك اجتناب كنند
شنبه، 16 اسفند 1399 - 11:12     کد خبر: 96510

سرپرست شبكه بهداشت و درمان انديمشك گفت: شهروندان ۷۲ ساعت قبل خروج از انديمشك در مراكز منتخب تست PCR يا رپيد را انجام داده و از ازدحام در پايانه‌هاي مسافربري براي تست اجتناب كنند.

يحيي ميثم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: با توجه به الزامي شدن تست كرونا براي مسافراني كه قصد خروج از خوزستان را دارند، در ۲۴ ساعت گذشته تاكنون با ازدحام بسياري از شهروندان براي انجام آزمايش كرونا در پايانه‌هاي مسافربري مواجه هستيم.

وي افزود: شهروندان اگر قصد مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپيما را دارند، از آنها درخواست مي‌شود كه ۷۲ ساعت قبل به مراكز نمونه‌گيري منتخب در اين شهرستان مراجعه كنند.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان انديمشك گفت: دو مركز ۱۶ ساعته كوي لور و ۲۴ ساعته حسينيه انديمشك، مراكز منتخب در شهرستان هستند كه شهروندان مي‌توانند براي انجام تست كرونا به اين مراكز مراجعه كنند.

وي عنوان كرد: همچنين مسافران توجه داشته باشند كه تست PCR و رپيد به ترتيب فقط ۷۲ و ۲۴ ساعت اعتبار دارند.

ميثم به وضعيت كرونايي انديمشك اشاره كرد و افزود: روند مراجعه بيماران به مراكز سرپايي و درمانگاه‌ها صعودي و تخت‌هاي بخش دوم بيمارستان امام علي (ع) نيز در حال تكميل شدن است.

ميثم گفت: با توجه به شيب افزايشي مبتلايان در اين شهرستان احتمال راه‌اندازي و اختصاص بخش سوم به بيماران كرونا ويروس در اين هفته وجود دارد.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان انديمشك ادامه داد: از شهروندان درخواست مي‌شود كه با توجه به شرايط حساس شهرستان و شيب صعودي مبتلايان به كرونا از سفر كردن خودداري كرده و فقط در مواقع ضروري از منزل خارج شده و شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي را بيشتر از قبل رعايت كنند.


برگشت به تلکس خبرها