| پایگاه خبری خوزنا: مدیران باشگاههای لیگ برتری جلسهای را برگزار کردند که در این جلسه به برخی از موضوعات نقلوانتقالاتی و قراردادی پرداخته شد.
به گزارش ایسنا، نشست هم اندیشی مدیران باشگاه های لیگ برتری دیروز (سه شنبه) به میزبانی استقلال برگزار شد.
استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر، شمس آذر، استقلال خوزستان و چادرملو تیمهایی بودند که در این جلسه هم اندیشی حضور داشتند.
در این جلسه ۴ مورد از سوی باشگاهها بررسی شد که شامل موارد زیر است:
- مقرر شد به منظور استاندارد سازی قرارداد بین بازیکنان و باشگاهها جلسه تخصصی مدیران حقوقی باشگاهها برگزار شود.
- مقرر شد فدراسیون فوتبال ابلاغیه دستورالعمل نقل و انتقالات را زودتر اعلام کند.
- مقرر شد همه باشگاهها درباره پرداخت مالیات بازیکنان خارجی به یک وحدت رویه برسند.
- جلسه بعدی هماندیشی که به صورت ماهانه برگزار میشود، به میزبانی چادرملو برگزار خواهد شد.
|