خوزنا : آخرين وضعيت جمع‌آوري مدارس سنگي خوزستان
دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 17:30     کد خبر: 100157

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس خوزستان با بيان اينكه قرار است مدارس سنگي استان در مدت سه سال جمع‌آوري شوند، گفت: جمع‌آوري مدارس سنگي پيش از اين جسته و گريخته انجام مي‌شد اما از سال گذشته به صورت جدي و با سرعت بيشتري آغاز شده است.

ايسنا:علي قرباني در خصوص آخرين وضعيت جمع‌آوري مدارس سنگي استان، اظهار كرد: جمع‌آوري مدارس سنگي پيش از اين جسته و گريخته انجام مي‌شد اما از سال گذشته به صورت جدي و با سرعت بيشتري آغاز شده است. از حدود هزار كلاس سنگي كه در استان وجود دارد، تاكنون بيش از ۲۰۰ كلاس اجرايي شده‌اند. البته اين اجرايي شدن در مراحل مختلف است، برخي در مرحله مناقصه و بسياري از آن‌ها تكميل شده‌اند.

وي با بيان اينكه جمع‌آوري مدارس سنگي سه كلاسه در اولويت و هدف اصلي ما است، گفت: اين مدارس حدود ۳۰۰ مدرسه بوده‌اند و اميدواريم حداقل ۷۰ درصد مدارس سنگي سه كلاسه را تا مهرماه آينده به پايان برسانيم.

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس خوزستان بيان كرد: با ابلاغ اعتبارات سال ۱۴۰۰، جمع‌آوري مدارس سه تا شش كلاسه را آغاز خواهيم كرد. در مجموع قرار است مدارس سنگي استان در حدود سه سال جمع‌آوري شوند و خوشبختانه تاكنون پيشرفت خوبي داشته‌ايم.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها