خوزنا : «وعده صادق» بي نظيرترين عمليات نظامي بود
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:25     کد خبر: 199195

خوزنا :

امام جمعه بردسكن گفت: عمليات وعده صادق بي نظيرترين عمليات نظامي بود كه به واسطه نفس قدسي رهبر معظم انقلاب شكل گرفت.

مهر، حجت الاسلام علي اصغر اميني در خطبه‌هاي نماز جمعه شهرستان بردسكن ضمن قدرداني از عمليات غرورآفرين نيروهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشورمان اظهار كرد: دشمن امروز بعد از عمليات وعده صادق به اين اطمينان رسيده است كه هرگونه اقدام عليه جمهوري اسلامي تبعات و هزينه‌هاي سنگيني برايش به دنبال خواهد داشت و عمليات وعده صادق بي نظيرترين عمليات نظامي بود كه به واسطه نفس قدسي رهبر معظم انقلاب شكل گرفت و اميدواريم هر روز شاهد اين اقتدار و سربلندي باشيم.

امام جمعه بردسكن بيان كرد: اين عمليات گوشه‌اي از اقتدار ايران اسلامي و تنها يك نمايش قدرت بود.

وي افزود: عملياتي كه ايران اسلامي بر سر اسرائيل انجام داد اعمال قدرت نبود و خوشبختانه در يك حركت هماهنگ ديپلماسي ايران با نيروهاي هوا فضا توانستند عظمت قدرت ايران را به رخ جهانيان بكشاند و ايران اسلامي توانست ۲۷ برابر عرصه جغرافيايي اسرائيل اين عمليات را با موفقيت انجام دهد.

اميني به دستاوردهاي عمليات وعده صادق اشاره كرد و افزود: امروز كشورهاي مدعي از جمله اروپا نتوانستند عظمت قدرت لحظه‌اي ايران را رهگيري كنند. وي همچنين به چالش‌هاي داخلي و خارجي اسرائيل اشاره كرد و افزود: با اين عمليات اسرائيل در يك سكوت مرگبار فرو رفت و يك فضاي ناكارآمدي و بر هم ريختن فضاي انسجام اجتماعي براي اين رژيم غاصب به وجود آمد.

امام جمعه بردسكن گفت: با عمليات طوفان الاقصي كه صورت گرفت عمليات وعده صادق نيز در ايران انجام شد و در همين راستا هيمنه اسرائيل غاصب در هم شكست و امروز اسرائيل در يك چالش و بحران جدي قرار گرفته است.

وي در بخش ديگر از مطالبش به روز ارتش و سالروز تأسيس سپاه اشاره كرد و افزود: امروز ايران اسلامي به اوج قدرت رسيده است و نيروهاي مسلح با اتحاد و آمادگي كامل مقابل دشمنان ايستاده‌اند و دشمنان نمي‌توانند در برابر نيروهاي مسلح ايران اسلامي قد علم كنند.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها