خوزنا : منطق پوشالي غرب در قبال غزه و ايران در حال فروپاشي است
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:30     کد خبر: 199198

خوزنا :

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: منطق پوشالي و معيارهاي دوگانه غرب هر روز در حال فروپاشي است و در اتفاقات اخير در قبال فلسطين و ايران براي همه روشن و روشن‌تر شد.

خبرگزاري مهر، شيخ يوسف جمالي در خطبه‌هاي نماز جمعه اهل سنت بندرعباس با بيان اينكه رفتارهاي دوگانه و بي اعتنايي به جان باختن ۳۳ هزار نفر در غزه منطق و رفتار غربي‌ها را نمايان‌تر كرد، ادامه داد: غرب در قبال جان باختن ۳۳ هزار نفر در غزه سكوت و آن را دفاع مشروع مي‌خواند اما زماني كه ۶ نفر از نيروهاي آشپزخانه جهاني توسط صهيونيست‌ها جان باختند، موضع گرفتند و آن را محكوم كردند و اين نشان داد كه آنها عليرغم آنچه مطرح مي‌كنند، اعتقاد ندارد و صرفاً زماني كه خودشان و نيروهايشان مورد آسيب قرار مي‌گيرند، موضع گيري مي‌كنند و رفتار اسرائيل در قبال مردم غزه و ايران را دفاع مشروع مي‌دانند.

وي با بيان اينكه ما هم از جان باختن نيروهاي آشپزخانه جهاني متأثر شديم، افزود: اين حادثه ضمن اينكه ذات صهيونيست‌ها را به همه روشن كرد، رفتار دوگانه غرب و منطق پوشالي آنها را نيز براي مردم نشان داد.

شيخ جمالي، غرب دوگانگي رفتارش در قبال حمله صهيونيست‌ها به سفارت ايران در سوريه و تلافي اين حمله از سوي ايران را نيز نمونه ديگري از منطق پوشالي آنها دانست.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس، تاكيد كرد: ذات اسرائيل اشغالگري است و بيش از ۷ دهه است كه زندگي مردم فلسطين را مورد هدف قرار داده و در حال از بين بردن است.

شيخ يوسف جمالي همچنين در حاشيه برپايي نماز جمعه با اشاره به سخنان پيش از خطبه رئيس دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان، مقوله سلامت را مهم ارزيابي كرد و از خيرين و مردم استان خواست در اين زمينه با علوم پزشكي مشاركت كنند تا شرايط بهداشت و درمان رو به توسعه باشد.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها