خوزنا : توسعه ورزش در گرو توجه به آمايش سرزميني است
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:33     کد خبر: 199202

خوزنا :

رييس سازمان بسيج ورزشكاران تاكيد كرد: توسعه ورزش در گرو توجه جدي مسئولان به آمايش سرزميني در تصميم‌گيري‌هاي ورزش است.

«مهدي ميرجليلي» شامگاه روز گذشته (پنجشنبه ۳۰ فروردين) با حضور در جمع اعضاي هيأت انديشه ورز بسيج ورزشكاران استان كه به ميزباني اداره كل ورزش و جوانان يزد برگزار شد، گفت:‌ توجه به زيست‌بوم منطقه و شرايط و مسائل مختلف و همچنين شناسايي ظرفيت‌ها با آمايش سرزميني، موجب رسيدن به اهداف عاليه ورزش كشور مي‌شود.

وي در خصوص هيأت‌هاي انديشه‌ورز بسيج نيز افزود: فلسفه ايجاد هيات انديشه ورز از سوي مقام معظم رهبري مطرح شده تا با استفاده از افكار و نظرات صاحب‌نظران، نخبگان و متخصصان، تصميمات درست اتخاذ و چراغ راهي براي مديريت كشور باشد.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران گفت: بايد براي بهتر شدن نتايج اين نشست‌ها از همه اقشار و افكار استفاده و نظرات آنها اتخاذ شود.ميرجليلي تأكيد كرد:‌ فرهنگ‌سازي و ترغيب مردم به ورزش به بسترسازي مناسب نياز دارد و اين مهم نيز در گرو عزمي همگاني است.

ميرجليلي گفت: با همگاني شدن ورزش در ورزش قهرماني نيز موفق خواهيم بود.

وي ادامه داد: پرهيز از هرگونه موازي كاري را از جمله ديگر الزامات توسعه ورزشي در كشور دانست و بيان كرد:‌ ادارات كل ورزش و جوانان متولي اصلي مديريت راهبردهاي ورزشي هستند و ديگر دستگاه‌ها بايد از اين اداره خط و مشي بگيرند.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران در پايان با تاكيد بر اين‌كه مصوبات شوراي عالي ورزش بايد به گونه‌اي باشد كه در سطح استان اجرايي شود، گفت: معرفي يزد و ظرفيت‌هاي آن به دنيا با ورزش و ميزباني مسابقات جهاني، آسيايي و بين‌المللي مورد توجه قرار گيرد.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها