خوزنا : پاسخ ايران به اسراييل موفقيت راهبردي بزرگ بود
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:05     کد خبر: 199203

خوزنا :

امام جمعه ياسوج گفت: ايران با اجراي عمليات «وعده صادق» عليه رژيم صهيونيستي، شجاعت خود را به دشمنانش نشان داد.

خبرگزاري مهر، آيت الله سيد نصير حسيني در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر ياسوج با تاكيد بر اينكه رژيم صهيونيستي بايد تنبيه مي‌شد عنوان كرد: بعد از ۷۵ سال جنايت و غصب و كشتار انسان‌هاي بيگناه توسط اين رژيم غاصب، اولين بار بود كه حمله‌اي در نوع خود بي نظير و تاريخي توسط ايران اسلامي انجام گرفت و ابهت پوشالي اسرائيل و حاميانش را در هم كوبيد.

وي با بيان اينكه حدود سي و چهار هزار نفر تا كنون در غزه كشته شدند، گفت: رژيم صهيونيستي به طور وحشيانه خانه و كاشانه مردم بي گناه را مورد تهاجم قرار مي‌دهد و همه ما شاهديم كه كودكان و زنان بسياري در اين جنگ كشته يا قطع عضو شدند و اين نشان از خوي وحشيگري اين رژيم دارد.

خطيب جمعه ياسوج با اشاره به اينكه بايد مقابل اين سگ حار ايستاد، تاكيد كرد: آنها به كنسولگري ايران حمله كردند و جمهوري اسلامي ايران بايد پاسخ دندان شكني به اين رژيم منحوس مي‌داد كه به مراتب پاسخ ايران هم تاريخي و دندان شكن بود.

وي با بيان اينكه ايران اسلامي دو هفته به اسرائيل مهلت داد، عنوان كرد: طي اين دو هفته مردم اسرائيل در پناهگاه‌ها به سر مي‌بردند به گونه‌اي كه اظهار مي‌كردند كه كاش ايران حمله مي‌كرد تا از اين ترس خلاص مي‌شديم.

آيت الله حسيني گفت: همه كشورهاي غربي براي دفاع از اسرائيل تدابير نظامي خودشان را به ميدان آوردند و در واقع ايران هل من المبارز طلبيد.

امام جمعه ياسوج افزود: بايد پهپادهاي ايران از عراق و اردن از همه لايه‌هاي دفاعي عبور مي‌كردند و اين يعني تقريباً تا پنج ساعت آسمان اسرائيل در اختيار ايران بود.

وي ادامه داد: نتانياهو از ترس خود با يك فروند هواپيما به پناهگاه فرار كرد و همه شاهد بوديم موشك‌هاي ايران به اهداف خود در فرودگاه مورد نظر ايران در اسرائيل اصابت كردند و تمام دنياي كفر و نفاق بعد از اين حمله به لرزه در آمد.

آيت الله سيد نصير حسيني با تاكيد بر اينكه ايران قصد كشتار مردم اسرائيل را ندارد، گفت: ايران هدفي جز ادب كردن اسرائيل و حاميانش را نداشت كه اين كار را به صورت تاريخي انجام داد و بدون شك تاريخ از اين شجاعت با قرن‌ها ياد خواهد كرد.

وي گفت: درود مي‌فرستيم به برادران سپاه و بر مهندساني كه اين تجهيزات و تسليحات را براي حفاظت از ايران اسلامي ساختند، چرا كه آنها براي اسلام افتخار آفريدند.

خطيب جمعه شهر ياسوج با بيان اينكه اين يك درس براي تنبيه و هشدار به رژيم صهيونيستي بود، گفت: بدون شك اقدامات بعدي ايران در صورت خطاي اسرائيل بسيار گسترده‌تر خواهد بود.

آيت الله حسيني با بيان اينكه اسرائيل با فرافكني رسانه‌اي در صدد بازگرداندن آبروي از دست رفته خود است، اضافه كرد: صداي انفجار در اصفهان يك صداي عادي بود و هيچ اتفاقي دشمن شادكني رخ نداد و بايد گفت كه اسرائيل نفس‌هاي آخر را مي‌كشد.

وي به تشكيل سپاه پاسداران اشاره كرد و گفت: تشكيل سپاه پاسداران تدبير بزرگي از سوي امام راحل بود كه الان نتايج آن را در قدرت نظامي و موشكي مي‌بينيم.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها