خوزنا : ميزان توليد آب شرب در چهارباغ افزايش مي‌يابد
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:06     کد خبر: 199204

خوزنا :

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان البرز گفت: با اتمام عمليات حفر، تجهيز و بهره برداري از چاه جديد، ۳۰ ليتر بر ثانيه به ظرفيت توليد آب چهارباغ افزوده خواهد شد.

خبرگزاري مهر، حميدرضا نامداري از انجام اقدامات لازم براي افزايش ظرفيت توليد آب با هدف گذر از تنش آبي پيش رو در چهارباغ خبر داد و گفت: در راستاي اجراي سياست‌هاي كلان شركت آب و فاضلاب استان البرز و با توجه به برنامه ريزي ها و پيگيري‌هاي انجام شده، جهت تأمين آب شرب موردنياز مشتركان، عمليات حفر و تجهيز چاه جديد در منطقه چهارباغ آغاز شد.

وي مطرح كرد: در حال حاضر ۲۱ حلقه چاه فعال با ظرفيت بيش از ۲۵۶ ليتر بر ثانيه در منطقه چهارباغ در مدار بهره برداري است. با اتمام عمليات حفر، تجهيز و بهره برداري از چاه جديد، ميزان ۳۰ ليتر بر ثانيه به ظرفيت توليد آب منطقه افزوده خواهد شد و مجموعاً شاهد ارتقاي حجم توزيع آب به ميزان ۲۸۶ ليتر بر ثانيه خواهيم بود.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان البرز خاطرنشان كرد: تمهيدات لازم در مسير تأمين آب شرب مشتركان استان البرز جهت گذر از فصل گرم سال انديشيده شده، ليكن تقاضاي ما از مردم مديريت مصرف آب و توجه به شرايط بحراني كاهش منابع آبي است.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها