خوزنا : 4كشته در حوادث رانندگي روز گذشته خوزستان
یکشنبه، 1 بهمن 1396 - 03:52     کد خبر: 74718

خوزنا:
رييس پليس راه خوزستان گفت: براي تردد در محورهاي شمالي استان خود رو ها به زنجير چرخ مجهز شوند .

سرهنگ رضا دولتشاهي با اشاره بارش باران و برف در محورهاي شمالي و پديده گرد و خاك در شهرهاي جنوبي و شرق استان اظهار كرد: در حال حاضر به دليل گرد و خاك در شهرهاي جنوبي و شرقي استان مثل بهبهان، اميديه و ماهشهر كاهش ديد وجود دارد ولي اين غلظت در حال كاهش است و در پي آن شعاع ديد افزايش مي يابد كه بر اين اساس محدوديتي در اين محورها نداريم.

وي افزود: صبح امروز به دليل بالا بودن ميزان غلظت ها و كاهش ديد افقي در برخي محورها مثل محور انديمشك تردد خودروهاي سنگين مخصوصا تانكرهاي ترانزيتي ممنوع بود ولي در حال حاضر تردد در اين مسيرها برقرار است.

رييس پليس راه خوزستان با بيان اينكه بارش باران و برف در محورهاي شمالي آغاز شده است، تصريح كرد: در حال حاضر در محورهاي ايذه - دهدز بارندگي وجود دارد و در محور انديكا - چهارمحال بختياري، گردنه هاي تاراز و چري بارش برف داريم كه در اين محورها مشكل خاصي وجود ندارد ولي بايد رانندگان وسايل ايمني و زنجير چرخ همراه داشته باشند.

دولتشاهي با بيان اينكه امروز حادثه اي در محورهاي خوزستان نداشتيم ولي در حوادث رانندگي روز گذشته چهار كشته داشتيم، عنوان كرد: روز گذشته در جاده آبادان خودرويي به دليل عدم توجه به جلو از جاده خارج شده و منجر به مرگ يك مادر و فرزند شده كه احتمالا اين حادثه به دليل كاهش ديد افقي بوده است. همچنين در محور رامهرمز-بهبهان به دليل عدم استراحت راننده و رانندگي طولاني و خواب آلودگي دو نفر كشته مي شوند.

وي با بيان اينكه درصورتي كه ضرورتي وجود ندارد سفر خود را لغو كنيد، توصيه كرد: در اين شرايط آب و هوايي با آرامش،احتياط و سرعت مطمئنه رانندگي شود و حتما چراغ هاي خودرو روشن باشند. همچنين براي تردد در محورهاي شمالي وسايل ايمني و زنجير چرخ همراه باشد.

پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها