خوزنا : استقرار گشت‌هاي ثابت و سيار پليس در مناطق سيل‌زده خوزستان
شنبه، 31 فروردین 1398 - 22:53     کد خبر: 82932

فرمانده انتظامي خوزستان از استقرار گشت‌هاي ثابت و سيار پليس در مناطق سيل‌زده استان و نيز شهرستان شادگان براي برقراري نظم و امنيت خبر داد.

 ايسنا :سردار حيدر عباس زاده در حاشيه بازديد از مناطق سيل‌زده شهرستان شادگان،  اظهار كرد: نيروي انتظامي در كنار همه يگان‌هاي امدادي و خدماتي نيروهاي مسلح اعم از سپاه، بسيج، ارتش و مردم، حضور فعال دارند كه علاوه بر كمك رساني به سيل‌زدگان در راستاي وظايف ذاتي خود همانا تامين نظم و امنيت تلاش وافري انجام داده‌اند.

وي تصريح كرد: نيروي انتظامي از ابتداي حادثه سيل در شهرستان شادگان با نيروي موجود و دو گروهان يگان ويژه كمكي از ناجا، تلاش‌هاي ويژه‌اي براي تامين نظم، امنيت و خدمت‌رساني به مردم اين شهر داشته‌اند كه در اين ارتباط رضايتمندي مردم خوب بوده است.

عباس زاده با بيان اينكه بر اثر سيل، چهار روستاي اين شهرستان عملاً تخليه شده‌اند، بيان كرد: براي تامين نظم و امنيت اين روستاها، علاوه بر استقرار نيروي پليس، گشت هاي انتظامي نيز به صورت مستمر اقدام به گشت زني مي كنند.

وي بيان كرد: در هر نقطه از خوزستان كه روستايي در حال تخليه هستند و يا تخليه شدند و همچنين اردوگاه‌هاي اسكان اضطراري سيل زدگان؛ از سوي نيروي انتظامي و نيز با تلاش همكاران، همكاري و همراهي خود مردم مراقبت و محافظت ويژه مي‌شوند. به لطف خداوند متعال هيچ حادثه‌اي در حوزه امنيت عمومي در سطح خوزستان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامي خوزستان خاطرنشان كرد: با درايت و تدبير فرماندهي انتظامي شهرستان شادگان اوضاع تحت كنترل است و مشكل خاصي وجود ندارد؛ همچنين طبق نظرسنجي‌هاي صورت گرفته مردم از اقدامات فرماندهي شهرستان شادگان در بحث تامين امنيت و نيز ارائه خدمات و ياري به آنان، رضايتمندي خوبي دارند.

پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها