مدیر مخابرات منطقه خوزستان به همراه معاونین خود به منظور بررسی عملکرد و نحوه پاسخگویی به صورت سرزده از سامانه های ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازدید کردند.
به گزارش خوزنا، ظهر روز یکشنبه مورخه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ رحیم فلاح زاده مدیر منطقه به همراه معاون تجاری و امورمشتریان و معاون مالی و پشتیبانی به صورت سرزده به منظور نحوه عملکرد و پاسخگویی به شهروندان از سامانه های پاسخگویی ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازدید و به منظور بررسی وضعیت و مشکلات با کارکنان از نزدیک دیدار وگفتگ وگو کردند.
رحیم فلاح زاده با اشاره به اینکه پاسخگویی مناسب و جلب رضایت مشترکان یکی از اصول مشتری مداری است، گفت؛ با توجه به پیچیدگیهای کار در این دو بخش و با اهمیت مقوله مشتری مداری بر ایجاد فضای مناسب برای همکاران و توجه به نیازهای آنان را از ضروریات دانست.
گفتنی است سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتیبانی سرویسهای ADSL به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان است.
|